Γνωρίζουμε ότι οι μικρές επιχειρήσεις δεν έχουν πάντα τους ίδιους πόρους με τις μεγάλες εταιρείες. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να πετύχουν εξαιρετικά αποτελέσματα στο marketing από τις ενέργειές τους. Παρακάτω οι 6 λόγοι γιατί πρέπει να έχετε blog στο site σας
Έλξη επισκεψιμότητας με το blog σας.
Σήμερα, όλοι σχεδόν έχουν ιστοσελίδα και η τάση αυτή θα ενταθεί όσο ο κόσμος πραγματοποιεί όλο και περισσότερες δραστηριότητες διαδικτυακά. Αυτό σημαίνει ότι περισσότερες εταιρείες ανταγωνίζονται για υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης (SEO) από ποτέ άλλοτε.
Η υψηλή κατάταξη στην αναζήτηση είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις, καθώς φέρνει περισσότερα βλέμματα στον ιστότοπό σας, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει τις πωλήσεις.
Ένας βασικός παράγοντας που επηρεάζει το SEO σας είναι η συχνότητα με την οποία ενημερώνετε το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Ένα blog παρέχει έναν εύκολο τρόπο να προσθέτετε τακτικά νέο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, το οποίο με τη σειρά του θα βοηθήσει στην αύξηση της κατάταξής σας στις αναζητήσεις.
Πώς το blog σας φέρνει πιο κοντά σε πελάτες που αγοράζουν.
Όσο το blog σας φέρνει περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σας, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες μετατροπές (conversions) και πωλήσεις για την επιχείρησή σας. Ωστόσο, αυτό δεν είναι ο μόνος τρόπος που ένα blog μπορεί να αυξήσει αυτούς τους σημαντικούς δείκτες.
Αναπόφευκτα, οι άνθρωποι θα έχουν ερωτήσεις ή απλά θα είναι περίεργοι για το brand ή την επιχείρησή σας. Ένα blog θα τους προσφέρει περισσότερο βάθος και πληροφορίες από ό,τι μπορούν να παρέχουν άλλες μορφές marketing. Όσο πιο ενημερωμένος είναι ένας δυνητικός πελάτης για την επιχείρησή σας, τόσο πιο πιθανό είναι να αγοράσει από εσάς.
Δείξτε την εξειδίκευσή σας.
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των social media είναι η ταχύτητα και η ευκολία τους. Ένα tweet ή μια ανάρτηση φωτογραφίας στο Facebook ή στο Instagram δεν απαιτεί πολύ χρόνο και μπορεί να είναι αποτελεσματικό. Ωστόσο, ο χώρος έκφρασης περιορίζεται.
Επιπλέον, υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες και τάσεις που πρέπει να ακολουθήσετε για να παραμείνετε σχετικοί στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Το blog σας, ωστόσο, είναι το δικό σας κανάλι. Εδώ μπορείτε να εκφράσετε την κατανόησή σας για τον κλάδο σας, να παρουσιάσετε πώς μπορείτε να λύσετε τα προβλήματα των πελατών σας ή να επισημάνετε την εξειδίκευση της ομάδας σας με όση λεπτομέρεια θέλετε.
Αυτό θα λειτουργήσει ως πλατφόρμα για να ενημερώσετε περαιτέρω τους δυνητικούς πελάτες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Χτίζετε το brand σας με blog.
Στο παρελθόν, ένα “καλό” εμπορικό σήμα ήταν απλά ένα καλοσχεδιασμένο λογότυπο, ένα έξυπνο σλόγκαν και ένα ή δύο χρώματα. Σήμερα, το εμπορικό σήμα είναι η ταυτότητα της επιχείρησής σας. Οι αξίες που έχετε και τι εκπροσωπείτε. Αυτό είναι σημαντικό για τους καταναλωτές, καθώς θέλουν οι εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται να μοιράζονται τις αξίες τους.
Ένα blog σας επιτρέπει να εκφράσετε το brand σας σε βάθος και να το μοιραστείτε με τους πελάτες σας. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να συζητήσετε βήματα που έχετε κάνει προς τη βιωσιμότητα ή ίσως πρόσφατες ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Το blog σας ωφελεί και άλλες marketing δραστηριότητες!
Ένα από τα μεγάλα οφέλη ενός blog είναι ότι αποτελεί εξαιρετική πηγή περιεχομένου για τα άλλα σας κανάλια social media. Ένα καλογραμμένο άρθρο μπορεί εύκολα να μετατραπεί και να χωριστεί σε πολλά μικρότερα κομμάτια περιεχομένου για άλλα κανάλια, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα στο ίδιο το άρθρο και κατ’ επέκταση, στον ιστότοπό σας.
Τα blogs μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως σελίδες προορισμού, αντικαθιστώντας με άριστο τρόπο τις κλασικές “αγόρασέ με τώρα!” σελίδες προορισμού του παρελθόντος.
Εξυπηρέτηση Πελατών: Πώς θα αξιοποιήσετε το Blog σας.
Ένας από τους κύριους σκοπούς για τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα blog είναι να απαντήσετε στις κύριες ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι νέοι και οι υπάρχοντες πελάτες σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καιρό υπάρχει η επιχείρησή σας, όταν ένας νέος πελάτης επισκέπτεται τον ιστότοπό σας, πιθανότατα θα έχει τις ίδιες ερωτήσεις που είχαν και οι τρέχοντες πελάτες σας όταν ήρθαν σε επαφή με την επιχείρησή σας για πρώτη φορά.
Έχοντας αυτές τις απαντήσεις εύκολα προσβάσιμες σε μορφή blog, προσφέρετε στους νέους πελάτες γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στις απαντήσεις που χρειάζονται. Αυτό χτίζει εμπιστοσύνη και μια υγιή σχέση μεταξύ εσάς και των πελατών σας. Επίσης, απελευθερώνει την ομάδα σας να ασχοληθεί με άλλα θέματα.
Συμπεράσματα:
Όπως διαπιστώσατε, ένα blog μπορεί να είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την επιχείρησή σας. Ωστόσο, προσοχή! Το απλό blogging, χωρίς στόχο και στρατηγική, δεν θα επιφέρει τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα. Το blog σας χρειάζεται επαρκή χρόνο και προσοχή για να αποκομίσετε τα οφέλη που αναφέραμε.
Αν δεν έχετε τον χρόνο ή τους πόρους να προσθέσετε το blogging στη στρατηγική marketing σας, μην ανησυχείτε, μπορούμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες σας με ευκολία.